30 Aralık 2007 Pazar

Hoppa!





Malumunuz, dersler bitti finaller öncesindeki 1 haftalık tatile girdik. Yılbaşı şenlikleri de ilaç gibi geldi, planlarda boğulduk. Aklımıza gelen biranlık teslim, rapor, sunum gibi düşünceleri hemen uzaklaştırıp, " yarın naapsak abi?" sorularıyla kamufle ediyoruz. Birkaç gün için hayat güzel ancak sürekli olursa, battık!

Kafamızda sürekli uzaklaştırmak zorunda kaldığımız bir sorumuz daha var dönemce. O da "Mezun mu oluyoruz ne?" sorusu. Okulu uzatmış olanlar çoğunlukta ancak 7. dönem öğrencisi olmak bu sorunsalın içinde olmak adına yeterli. Ağırlığını her şartta hissettiriyor.

Birde okulu uzatsam mı uzatmasam mı sorunsalı var ki o da evlere şenlik. Kendimi örnek verecek olursam mal gibi aldım o süper 3'lüyü (uygulama, resto., proje) ama yine de uzatacağım sanırım. Deli misin divane misin derseniz sanırım öyleyim 1 dönem daha okuyayım diyorum, şartlar o yönde zorluyor, yada ben kolaya kaçtığım için öyle zannediyorum.

Konu yine fazlaca dağıldı, nereye bağlayacağımı unuttum.

Yılbaşında da kar yağsa dimi ne güzel olur...

Hiç yorum yok: