12 Aralık 2007 Çarşamba

jüri öncesi....

jüri öncesi korkuları 1. sınıftaki pancar gibi suratla titrek sesle proje sunarken tüketildi sanırım. hoş hala birşey anlatacak olsam suratım pancara döner ama olsun, jüri üstüne alınmasın bana has birşey bu.

Dönem başlayalı çok oldu, bitmesine az kaldığından belli. Okulun heryerine teslim tarihi belirten kağıtlar asıldı, hocalar dersler bitinceki randevuları konuşmaya başladı. 7. Dönem mimari proje dersinin 2. jürisi yarın. saat 23:16. Ne yaptın derseniz bir A1' e giriştim iyi gidiyor. Aklımda da var birsürü şey. Sorun: üşengeçlik tabiki.

Anneler der ya hani " ders dışındaki herşeye enerjin var, derse gelince yorgun oluyorsun" diye. Hah! Aynen öyle işte... Kek bile pişirdim ya lütfen!

Proje hocası Hüseyin Kahvecioğlu. Pek iyi bir hoca. Tasarım konusunda birşeyler yapmak isteyen insanların ondan proje almaları şart gibi geliyor bana. Jüri kavramını es geçip "sergi" lafı attı ortaya. Fikir şu: herkez A1 boyutlarında 1 ila 3 adet pafta üretip maketleriyle beraber sergileyecek. Gelecek olan jüri adı altındaki misafirler sergiyi gezecek ve sahipleri eğer dilerlerse istedikleri kadar bu misafirlerin fikirlerinden yararlanabilecek.

Fikir güzel ancak öğrenci zihniyetini aşamayan birkaç noktası var.
1.si tabiki bu aktivitenin perşembe günü gerçekleşeceğini öğrenen bizler herzamanki gibi arkadaşlarımıza "abi perşembe jüri varmış ya" dedik. Fikir yine jüri kelimesini aşamadı.
2.si fikir nekadar şirin olsada çoğumuza o A1 pafta fikri pek de şirin görünmedi. Hocanın "ben projemi 1 A1 e sığdırırım süper komplex anlatırım diyen varsa tabi 1 A1 yapsın" demeside üzerine pek bir tuz biber oldu.

"jüri" geçsin paftaları eklerim buraya. belki...
Projelerin internete düşmesi veya paftaları başkalarına vermek fikri (pcden) pek hoşuma gitmiyor. tek yaptığım şey fikir üretip birşeyler tasarlamak, o da bana kalsın istiyorum sanırım. Bakalım benim gaza gelmemle bağlantılı.

Eh ilk yazı için oldukça uzun oldu çoktan bırakmışsınızdır okumayı.
unutmadan söyleyeyim; bu blogu aklıma her geleni yazıp biraz kafamı boşaltmak, burayı akıl defteri gibi değil, günlük gibi hiç değil kullanmamak, bunun gibi düşük cümleler kurarak günümü şenlendirmek için açıyorum. dileyen buyursun okusun.

kalın sağlıcaklan.

Hiç yorum yok: