7 Ocak 2008 Pazartesi

Panik

Teslim tarihleri fazlaca yaklaşmamış olsa da panik dalgasını hissediyoruz sanırım. Uygulama projesi için teslim edeceklerimi çıkarmaya başladım da; 20 adet A1 var. İnanamıyorum 20 A1 ben nasıl çizerim? Bir de detaylar gelecek üstüne... Bir okadar da A3 demek bu... Zaten uygulama projesi için hayatımda bir ilk olarak sabahladığım, hocayla konuştuğum günün ardından geldim evde çizmeye devam ediyorum. "Heyt be kim tutar seni" diye gazlayasım geliyor kendimi ama ardından bir pıss sesi yükseliyor her seferinde.
Proje dersi de var, ona anca 3 A1.Elimde hiç bir şey yok proje adına, uygulama hazır gibi en azından... Bukadar iyi bir hocaya düşmeme ramen nasıl bir küstahlık benimki bilmiyorum, cidden projeden bir haberim. Şeytan dürtmüyor değil gelecek dönem için hocadan söz al sana yer bıraksın şimdi bırak projeni gelecek dönem al diye. Ama "öeh" diyorum bir yandan 2 hafta gibi bir süre kaldı sıksam dişimi bitiyor tüm dertler (?).
Restorasyona ne demeli? Taşları anlamsızca "copy, paste" etmeye devam mı edeceğiz? Sanırım... Zaten restorasyon için tam bir stajyer gibi çalışıyorum, bana iş veriyorlar yapıyorum yargılamadan, arada bi işten kaytarıyorum hasta filan oluyorum. Bazen de iş vermiyorlar sağolsunlar 2 geyik ediyorum, moral ve gaz oluyor.

Ayrıca yazmam gereken biri ingilizce olmak üzere 2 rapor var hala. Neyime güveniyorsam dokunmuyorum, hatta abarttım teslim tarihlerini bile bilmiyorum. Tüm bunları yazdıkça daha da korktum.

Aslında tüm bu korkular dertler bir yana, bazı şeyleri tamamlayınca insanın kendi kendine gurur duyması da ayrı bir tatlı oluyor canım. Küçük çocuklar yaptıkları birşeyi gösterirler ya, nasıl kendilerinden emin, nasıl da gururlu olurlar; bazen kaptırıp öyle olası geliyor insanın. Ama bu saf duyguları mimarlık öğrencileri genelde ilk proje derslerinde, olmadı ilk jürilerinde köreltmişlerdir. Bakınız hala karamsarım...

Ayrıca;

Son günlerde fazlaca merak edilen bir soru vardı: "bitirme projesiyle beraber kaç dersimi güz dönemine bırakırsam kep törenine katılabilirim?" Cevabını sanırım öğrendim ama %100 garanti veremem öğrenci işlerine sormak lazım. Ayça'nın dediğine göre eğer bitirme+2 ders yada bitirme+1ders+staj bırakırsak kep törenine katılabilirmişiz. Ama bu "ders" olayının kredi kısıtlaması var mı bilmiyorum.

Evet anlaşılan; 1 dönem uzatmak için gerekli araştırmaları ve hazırlıkları yapıyorum.

Hiç yorum yok: